PEŁNY LINE-UP UP TO DATE FESTIVAL 2021 JUŻ ZNANY!

PEŁNY LINE-UP UP TO DATE FESTIVAL 2021 JUŻ ZNANY!

Karty zostały odkryte! Znamy już pełny line-up Up To Date Festival 2021! Na 6 scenach w 5 wyjątkowych lokalizacjach wystąpi blisko 50 artystów. Up To Date Festival już za dwa tygodnie. Widzimy się 3-4-5 września w Białymstoku!

BILETY NA WYDARZENIE ZNAJDZIECIE NA:
https://goingapp.pl/
https://empikbilety.pl/
https://www.biletomat.pl/

Wśród ogłoszonych dziś artystek i artystów znaleźli się:

ADIEL
Autorka hipnotycznych, ekstatycznych setów podczas słynnych imprez Goa Ultrabeat w Rzymie, gdzie działa jako DJ rezydentka. Po zdobyciu wprawy w kierowaniu emocjami tłumów, Adiel rozpoczęła w 2016 roku swoją własną wytwórnię – Danza Tribale – solidnym debiutanckim wydaniem pt. „Anatomia Del Cavallo”, które zdobyło uznanie publiczności i krytyków. Z jej gęsto zalesionych muzycznych fantazji przebijają wirujące melodyczne motywy, niesamowita atmosfera i urzekające rytmy 4/4. Adiel, prowadząc Danza Tribale i skupiając się na publikacji efektów swojej pracy twórczej, ma na celu stworzenie platformy dla dynamicznego, głębokiego techno, na przemian dzikiego i trzymanego w ryzach, instynktownego i wyrafinowanego, a przy tym funkcjonalnego, lecz dalekiego od bycia jedynie narzędziem.

AFRA
Po około ośmioletniej przerwie Afra nie mogła dłużej wypierać się swojej miłości do DJ-ingu, dlatego odkurzyła swoją kolekcję winyli, skompletowała też zestaw nowych płyt i powróciła do ukochanej pasji. To wszystko miało miejsce w 2017 roku i trwa do dziś. Brzmienie Afry rozwinęło się do mieszanki techno, electro, acidu i EDM. Amsterdam – Rotterdam – Berlin stały się dla Afry świętą trójcą ostatnich lat.
Afra jest prawdziwą miłośniczką winyli. Niedoskonałości, które wiążą się z jego brzmieniem i skupienie, które jest potrzebne do miksowania czarnego złota, są dla niej źródłem czystej, nieposkromionej energii. Wszystkie swoje sety miksuje właśnie z winyli i znana jest z różnorodnych występów – od tych bardziej subtelnych aż po sety w szczytowych momentach imprez.

CHANGSIE
Pochodząca z nadmorskiego miasta Chiba w Japonii, Changsie jest jedną z najbardziej szanowanych DJ-ek Tokio. Uszy Changsie od dawna są dostrojone do pozbawionych granic możliwości współczesnej kultury klubowej. W młodości zafascynowana brzmieniami hip-hopu i R&B, natomiast w swojej dojrzałej pracy twórczej czerpie z dubstepu oraz UK bassu. Changsie w swojej otwartości posiada zdolność przechodzenia od stanów medytacyjnych do rytmicznej złożoności bleep techno oraz ekstazy acidowego house’u i techno.

FORMER
Producent i artysta wizualny. Znany ze swoich technicznych zdolności do wykorzystywania i manipulowania syntezatorowymi wokalami, eksploruje nietuzinkowe, klubowe brzmienie przepełnione bujnymi liniami melodycznymi i mechanicznymi chórami. Zawsze na krawędzi breaków, techno i eksperymentalnych króliczych nor. Dzięki swojej pracy w animacji 3D i projektowaniu graficznym, Former buduje własną syntetyczną rzeczywistość, która towarzyszy muzyce. Zainspirowało to kolegę po fachu, artystę 3D WangNewOne, do zaproszenia go do zadebiutowania na swojej trasie A/V wzdłuż wybrzeża Chin.

GADI SASSOON LIVE
Włoski kompozytor Gadi Sassoon debiutuje na A Strangely Isolated Place z eksperymentalną eksploracją „niemożliwej fizyki”; misterną ścieżką dźwiękową opartą na nowo stworzonych dźwiękach i abstrakcyjnych atmosferach. W 2015 roku Gadi został zaproszony do Edynburga przez The NESS Project, aby sprawdzić efekty ich pracy nad syntezą dźwięku. Z pomocą superkomputera, grupa NESS stworzyła nowe systemy cyfrowe zdolne do tworzenia dźwięków tak złożonych, bogatych i realistycznych, że nie dało się ich odróżnić od instrumentów akustycznych. Co więcej, kod można było zhakować w celu stworzenia całkowicie wyimaginowanych światów dźwiękowych o dziwacznych właściwościach fizycznych. Gadi zakochał się w tym pomyśle i został kompozytorem-rezydentem NESS na kolejne lata, współpracując z naukowcami przy tworzeniu „niemożliwych instrumentów”, takich jak milowe trąby dmuchane smoczym ogniem w „Black Hole Fanfare”, palce igły przeczesujące wiecznie wibrujące struny w „Pi (π)”, gigantyczne rezonujące kratownice ze związanych mas i sprężyn w suicie „Moto Perpetuo” i „Collision Suite”, marmurowe bloki ślizgające się po tysiącstrunowych podstrunnicach w „Young’s Modulus”, zmieniające się w czasie, podskakujące obiekty w „Chaos & Order” czy orkiestra gigantycznych smyczkowych basów w „Life On A Tidally Locked Planet”. Te wszystkie abstrakcyjne wizje to efekty pracy Gadiego Sassoona.

ROZA TERENZI
Roza Terenzi została zauważona w 2016 roku po latach eksperymentowania i doskonalenia swoich umiejętności producenckich, co pozwoliło jej na ukształtowanie własnego stylu. Gdy przeniosła się z Perth do Melbourne, nagrania, które powstały w jej rodzinnym mieście, zostały uwiecznione na jej pierwszej EP-ce dla Good Company, co dało jej przepustkę do świata klubów. Australijska mekka kultury klubowej przyjęła ją z otwartymi ramionami i od tego czasu stała się ważnym elementem sceny, grając podczas większości weekendów, otwierając występy dla takich artystów, jak choćby Objekt, Avalon Emerson, Volvox, Legowelt czy Jayda G.

SHACKLETON LIVE
Shackleton jest angielskim producentem i założycielem wytwórni Skull Disco (wraz z Appleblimem) oraz Woe to the Septic Heart!. Jedna z najbardziej wpływowych i bezkompromisowych postaci w kulturze eksperymentalnej muzyki basowej. Styl muzyczny Shackletona był w przeszłości opisywany jako mieszczący się w ramach dubstepu, garage i techno, ale jego paleta muzyczna jest znacznie bogatsza. W swojej twórczości Shackleton czerpie z szerokiego zakresu muzyki świata, w tym wpływów afrykańskich, arabskich czy indyjskich, co w efekcie syntezy z elektroniczną materią przynosi osobliwie hipnotyczne i psychodeliczne brzmienie. Twórczość Shackletona brzmi jak rytualna muzyka z innego wymiaru.

SPECTRIBE
Od ponad dziesięciu lat VJ i reżyser multimediów. Występował na prawie wszystkich festiwalach muzycznych w Polsce, współpracując z takimi zespołami jak Skalpel, Miloopa, Oszibarack, Igor Boxx. Jako reżyser multimediów współtworzył spektakle między innymi Krystiana Lupy, Jana Klaty, Agaty Dudy-Gracz… Na Wrocławskiej Fontannie Multimedialnej, gdzie sprawuje stanowisko dyrektora artystycznego, współpracował z Brianem Eno.
Współtwórca efektów specjalnych nominowanego do Oskara filmu: “Królik po Berlińsku” w reż. Bartka Konopki. Zafascynowany muzyką elektroniczną od lat.
Założyciel grupy SLAP, która na scenie muzyki elektronicznej w Polsce działa nieprzerwanie od wielu lat, pasjonat mocnego brzmienia, freak z dziedziny audio i krytyczny słuchacz. Supportował występy takich gwiazd jak: Regis, DVS-1, Efdemin, Polar Inertia , Paula Temple, Function, Answer Code Request, Etapp Kyle,Headless Horseman, OPhase, IVVO, Deadbeat, Extrawelt, Hector Oaks, Fiedel, Norman Nodge, Dax J, James Ruskin i in.

VRIL
Na pozór z niczego, przez kurz i bez huku, Vril pojawił się na scenie. Jego muzyka zrobiła tak duże wrażenie, że natychmiast znalazła się w selekcji Marcela Dettmanna na jego płycie „Conducted” i na liście wydawnictw Ostgut Ton. Jego brzmienie to poszukiwanie nieustannego ruchu i odkrywanie niekończącej się energii.


NIE TYLKO STADION MIEJSKI
Od kilku lat domem festiwalu są kryte parkingi Stadiony Miejskiego. To tam ulokowano trzy sceny: Beats. Scena Jelenia, Pozdro Techno i Czwarta Scena Czwórki. Centralny Salon Ambientu w tym roku odbędzie się w przestrzeni dotąd niegoszczącej tego typu wydarzeń – po raz pierwszy miejscem do głębszego doświadczenia ambientowych brzmień staną się ogrody Muzeum Rzeźby Alfonsa Karnego. Po raz kolejny muzyka wypełni też barokowe wnętrza Auli Magna Pałacu Branickich, gdzie odbędzie się Koncert Zamknięcia tegorocznej edycji UTDF. Ponadto trzy festiwalowe dni kończyć będziemy podczas after parties w klubie FOMO przy ul. Białówny.

POWRACA AKCJA 50+ I WYŚLIJ POCZTÓWKĘ DO BABCI
Powracamy z akcją 50+ na festiwalu Up To Date. Jest to jedyna w swoim rodzaju okazja, by pokolenie, którego młodość przypadła nieco wcześniej, mogło również dotknąć „naszej” kultury muzycznej. Każda osoba mająca powyżej 50 lat może uczestniczyć za darmo w wydarzeniach festiwalowych mających miejsce na Stadionie Miejskim – wystarczy dowód osobisty oraz potwierdzenie szczepienia w aplikacji mObywatel lub wydruk z profilu pacjent.gov.pl.
Powraca również pocztówkowy kramik UTDF „Wyślij Pocztówkę do Babci”. Już po raz czwarty prosto z Festiwalu będzie można pozdrowić babcię, dziadka, mamę czy tatę, wysyłając do nich pocztówkę!

BEATS. SCENA JELENIA
W tym roku scena, na której króluje muzyka basowa, drum’n’bass i wszelkie inne połamane brzmienia, przechodzi metamorfozę. Oto efektem naszego partnerstwa ze Sceną Jelenia jest… Beats. Scena Jelenia. Spodziewajcie się dużej i bezkompromisowej dawki głębokiego basu.

FILM PROMO 2021 – WSZYSCY JESTEŚMY OGÓRKAMI
Tym z Was, do których nie dotarła jeszcze wieść o tegorocznym filmie promującym Up To Date Festival podrzucamy link i zachęcamy do obejrzenia!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.